سوالات متداول

کودکم به پکیج علاقه نشان نمی دهد چکار کنم؟

کودکم به پکیج علاقه نشان نمی دهد چکار کنم؟ یا بعضی از محتواها را می بیند و بعضی دیگر را دوست ندارد؟ و بعضی از محتوا ها را خیلی تکراری می بیند؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید در این متد تنها چیزی که باعث می شود یادگیری کودکان نسبت به بزرگسالان بهتر و عمیق تر باشد این است که بیشتر کودکان از تکراری دیدن محتوی لذت می برند و گاهی چندین بار یک مجموعه را می بینند و با لذت تمام تماشا می کنند و خسته نمی شوند. اگر کودک شما دوست دارد یک مجموعه را بیشتر از بقیه ببیند اصلا ناراحت نباشید بلکه خیلی خوشحال باشید که در مسیر یادگیری برایش فراهم تر است. کودکان به بعضی از مجموعه های پکیج ممکن است بی علاقه باشند و والدین با خود فکر می کنند که پولمان را دور ریخته ایم چون کودکمان تمایلی به دیدن آنها ندارد ولی این امری بسیار طبیعی است این اقتضای سن کودک است و رفتار و روحیات کودکان ماهیانه تغییر می کند ممکن است یک مجموعه را الان دوست نداشته باشد ولی چند ماه دیگر آن را با علاقه نگاه کند و از آنجایی که محصولات برای محدوده زمانی شش ماه تا یک سال طراحی شده اگر چه بین این فاصله هم باز نگاه نکرد اصلا نا امید نشوید در فاصله زمانی های بعدی استفاده کنید به این دلیل که محتویات پکیج ها همه آموزنده و مفید برای دوزبانگی کودک می باشد و اگر کودک همه محصولات متناسب سن خودرا ببیند دامنه لغات و درک بهتری پیدا می کند.

 

اگر کودکان به یک محتوا علاقه زیادی دارند و با تکرار می بینند این برگ برنده ای برای والدین است و تا جایی که دوست دارند تکراری ببینند به آنها اجازه دهید. چرا که باعث می شود بهتر و عمیق تر یاد بگیرند

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید